andtheylivedhappily.blogg.se

Höstväder

Kategori:

Jobbig natt. Samuel vägrade somna i sin egen säng,men så snart jag lade honom i min,så somnade han!
Dock vaknade han ändå flertalet ggr under natten,och gick sedan upp halv sex,så imorse var det gnälligt,extra gnälligt.
Han är förmodligen inne i något slags 2-årstrots nu,och jag intalar mig själv att det är övergående.
Men det tar på tålamodet.
Kanske en ny förkylning på G också.
Lämningen på dagis gick mindre bra,fick åter igen lämna en ledsen kille. Det skär i hjärtat,men jag vet att han har det bra,och att de ringer om jag behöver komma och hämta honom tidigare..

Idag mötte jag en förälder från dagis på Willys,hon erbjöd mig skjuts till jobbet,eftersom att det regnar.
Jag tackade ja,men hade lika gärna kunnat gå,eftersom att jag då istället fick stå ute och vänta i tio min utanför jobbet..jag har ännu inte fått någon nyckel,annars hade jag ju kunnat öppna så klart!

Idag har jag tänt extra många ljus i butiken,det är ju ett sådant himla busväder ute!
Men här inne har vi det riktigt mysigt!

När jag hämtar Samuel i eftermiddag blir det fredagsmys!
Idag hade jag tänkt laga kycklingfilé med fetaost,och så klyftpotatis och morötter i ugn till det.
Skall bli så mumsigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: