andtheylivedhappily.blogg.se

Fredagsmys

Kategori:

När jag hämtade Samuel på dagis idag så sade dagisfröken Monica att lillkillen ätit helt ok idag,men att han alltid dricker väldigt dåligt,jag upplever ju samma sak själv,hemma,så det var ingen nyhet.. Jag måste ständigt påminna honom om att dricka..

Ikväll har vi haft lite fredagsmys här hemma.. Samuel fick välja själv,så han valde tablettask,Fruxo.
Vi hämtade ut en hoodie nere på Coop också,som jag köpt superbilligt på Tradera,men glömt bort.. Till mig alltså. Kanske slänger upp en bild på den imorgon.
En svart,lite längre,med som en stor vit dödskalle på..

Samuel somnade halv nio,i vanlig ordning,idag gick det extra snabbt.
Tack för det.
Dock så är han inne i en period som gör att han vägrar sova i sin egen säng.. Och dum som jag är,så väljer jag att ta den enkla vägen ut,dvs att låta honom sova i min..
Mysigt ibland,men vissa dagar vill man ha sin säng ifred. Så det så.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: