andtheylivedhappily.blogg.se

Brexis

Kategori:

Än så länge har jag det lugnt,vi får väl se när första kunden trillar in..
Igår hade jag ju rätt så många på förmiddagen..och snart är det ju löning med!

Samuel vaknade tidigt imorse,men jag sade att det inte riktigt var dags att gå upp än (det var fortfarande lite mörkt ute),så jag tror att han gillade läget,för han somnade sedan om,och vaknade halv åtta!
Sovmorgon för hans del! Där emot fick vi då lite bråttom till dagis..
Samuel som egentligen inte är någon frukostkille,åt både upp sin smörgås,samt två kokta ägg (han ville sedan ha fler,men jag hade bara kokat två,typiskt),då får man fylla på med lite frukt istället..
Idag kommer han förmodligen inte äta så mycket på dagis,det skulle bli broccolisoppa,och Samuel verkar inte tycka om soppa,broccoli har han alltid vägrat..hm..
Så idag blir det nog extra svårt!



 

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: