andtheylivedhappily.blogg.se

Vampyrer

Kategori: Personligt

Inatt drömde jag så konstigt. Jag drömde om en kompis sambo,förmodligen därför att det var typ de sista vi mötte,som vi kände,innan vi gick hem från marknaden.
Jag drömde att han var en vampyr,och att han var dödligt förälskad i mig. Han ville förvandla både mig och Samuel. Men han fick börja med mig. Det var fantastiskt. Alla känslor jag kände,upplevde jag gånger tusen. Och han var underbar i sängen,vi kunde liksom aldrig få nog av varandra.. Men han blev ivrigare på att få förvandla Samuel med,så att vi kunde få leva som en "riktig" familj. Samuels förvandling gick strålande,och min lilla pojke blev om möjligt ännu vackrare..

Sedan vaknar jag tvärt,"mamma,vakna",säger Samuel.
"Same vill titta på fyhjujing (4-hjuling) på mammas tejehon (telefon)".
Puh! Det var bara en dröm!!
Kanske låg jag och funderade på den nya Twilightfilmen igår? Det skulle förklara varför jag drömde att R var en vampyr!
Så det kan bli!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: