andtheylivedhappily.blogg.se

Resultatet

Kategori:

Igår blev det ingen blogg.
Tänkte försöka knåpa ihop några rader nu istället.

Det var kalaskul att bowla!
Emmeline fick en dålig start,första klotet rakt i rännan.
Själv fick jag en strike på mitt första försök! Hurra!
Emmeline hämtade dock hem segern,själv kom jag på en andra plats.
Vi stannade kvar en stund innan vi åkte hem.
Men med facit i hand så skulle vi nog ha åkt hem på direkten.
En i sällskapet blev dålig och vi övervägde ett tag att kalla på ambulans,men hon insisterade på att vi skulle ringa hennes syster..
Själv gjorde jag illa mitt pekfinger.
Skar mig på en toalettdörr,som man skulle skjuta upp,var nog lite för snabb.
Fick ett djupt skärsår,blodet bara rann och rann. Som tur var hade jag två Bamseplåster i plånboken!
Det dunkar dock fortfarande i fingret. Suck.

Vi var inte hemma i Nynäs för ens halv två på natten,långt efter läggdags Mao.
Slumrade till lite på tåget,och bad Emmeline att peta på mig när vi började närma oss stationen.

Dagen efter,fortfarande förkyld och aningens tröttare än vanligt,Samuel var uppe innan sju,så det blev inte många timmars sömn.

Nu,på jobbet. Så lugnt.
Två kunder har jag haft,hoppas på fler,innan Helena kommer och byter av mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: