andtheylivedhappily.blogg.se

Meatloaf

Kategori:

Ingen leverans idag heller,till jobbet alltså.. Att det skall ta en sådan förbaskad tid!
Pysslade i alla fall lite med nya webbutiken,och försöker flytta över e-posten från Malins dator,till Helenas. Saknade dock ett usbminne,så jag får ta med det imorgon,och slutföra det jag påbörjade idag.
Hoppas dock på leverans,lagom till helgen,så att vi kan skylta om!

Idag ville inte Samuel gå hem från dagis,det tog en stund innan jag fick med mig honom hem,men det måste väl ändå vara ett gott tecken!
På vägen mötte vi ett gäng som troligen var på konferens,de ville nämligen att jag skulle ta en bild på dem i någon märklig position,mitt på gatan. Ja,de hade visst det som ett utav uppdragen de skulle utföra.. Kul verkade de ha i alla fall!

Sedan gick vi till ICA,Samuel och jag.
Idag gjorde jag köttfärslimpa med fetaost,för första gången,och jag måste nog säga att den var rätt så god! Samuel verkade också gilla den,och min sås. Men någon potatis åt han inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: