andtheylivedhappily.blogg.se

Intervju

Kategori:

Sitter här på jobbet och pular lite med den nya webbutiken. Dock så verkar Miljögårdens webbutik (en av våra leverantörer) svår att komma åt idag,trots att jag rensat i cookies. Vet inte vad som är felet. Får kanske börja med nästa kategori under tiden..

I alla fall,idag ringde de från Bemanningen här i Nynäs,de ville att jag skulle komma på en intervju.
Och jag tänker gå. Just nu jobbar jag så lite,och en stabilare inkomst vore inte helt fel.
Vill ju flytta till något större,och möjligheterna blir så många fler om jag hoppar på detta.
Så,nu hoppas jag på att de gillar mig!
Dock så vill jag inte överge det här jobbet,eftersom att jag trivs så fantastiskt bra! Planerar att vara här och hjälpa till om jag är ledig ibland mitt i veckorna.
Vi får väl se vart det bär av..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: