andtheylivedhappily.blogg.se

Helt ok

Kategori: Personligt

Idag fick Samuel vara med mig en stund på jobbet,mot slutet. Helena behövde åka och hämta Hugo på dagis. Det gick fint,han satt snällt och tittade på film i den mjuka fåtöljen. Men när Hugo kom blev det liv i luckan. De busade upp varandra och kastade mandariner och äpplen omkring sig. Plastfrukter. De verkar trivas ihop,tycker jag!

Jag var ju också på intervju idag,det gick fint! Kändes bra! Det var visst en gruppintervju,så jag blev allt lite nervös. Men när jag insåg att mina "konkurrenter" var en pensionerad kvinna,som bara var intresserad av att jobba på EN specifik skola,samt en kille på 33 år,som fortfarande bodde hemma hos sina föräldrar,så kändes det ändå helt OK! ;)

Nu skall vi börja göra oss redo för sängen,och hoppas på att Samuel inte bökar runt,och skallas,lika mycket som han gjort de senaste antalet kvällar..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: