andtheylivedhappily.blogg.se

Beröm

Kategori: Personligt

Samuel vägrade kyckling igår. Han testade ett par bitar,men sedan spottade han bara ut.. Så idag fick det bli ett säkert kort,fiskbullar. Det äter han med god aptit!

Inte mycket nytt på jobbet,håller fortfarande på med finjusteringar av webbutiken.

På hemvägen skuttade jag in på Intersport,tycker att de har så mycket fint jämt!
Nu var det en fleecetröja jag var ute efter. Jag som vanligtvis är så varm av mig,har nu istället börjat frysa. Turligt nog hade dem en fleecetröja precis i min smak. En svart lurvfleece med luva och med rosa detaljer. Kalasbra! Den lade jag undan till på Fredag,eftersom att det bara fanns en kvar i min storlek.

I förmiddags hade vi utvecklingssamtal på dagis. Monica hade bara positiva saker att meddela oss,och jag som är så nöjd med valet av dagis,hade inget att anmärka på. Hon gav mig också beröm för hur jag pratar med Samuel,hur jag är med honom,speciellt vid lämningar. Jag är tydlig och gör helt rätt,så sade hon. Det kändes bra att höra!

Efter att jag hämtat gossen så gick vi ut en stund och lekte med jeepen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: