andtheylivedhappily.blogg.se

Utflykt

Kategori: Personligt

Puh. Idag kändes det som om hela Sverige samlats på IKEA! Det var trångt. Samuel var busig och sprang runt,runt. Åt lite lunch. Mer spring,men till slut somnade han i alla fall i sin vagn. Stålvajer och gardiner inhandlades. Planen är att Samuel skall få sovrummet,så att det blir mer som ett lekrum,för just nu ligger det leksaker i varje rum i hela lägenheten. Självklart skall även hans säng bo där,men min säng åker ut till vardagsrummet,och det är där gardinerna och stålvajern kommer in i bilden. Det skall bli som ett litet rum,i rummet.. Kan nog bli mysigt! Men jag måste ha hjälp med att borra,tror inte att jag vågar mig på det själv!

Det blev också en sväng till Rusta,tänkte kolla på färg/tapet,men jag måste nog rådfråga mamma ang det. Det måste troligtvis spacklas och slipas innan. Känns som om jag skulle ta på mig alldeles för mycket jobb då!

Vi var en sväng på Toys R Us också,Samuels favorit var Blixten McQueen,som man kunde starta med hjälp av en guldpeng.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: