andtheylivedhappily.blogg.se

Trilskas

Kategori: Personligt

Idag blir det sängen tidigt. Samuel har varit gnällig sedan han blev hämtad på dagis,och mycket bättre blev det inte hemma. Inte ens när vi kom till Coop,och han fick köra en liten vagn med flagga på,blev det bättre. Det var gap,skrik och trots. Någon mat ville han inte heller ha. Fiskbullar som han annars äter typ en hel burk av,petade han bara i.. Suck! Och tidigt vaknar han med,kring halv sex,efter tidsomställningen. Gäsp. Så nu är jag i säng,väntar på John Blund. Det skall bli skönt när han kommer.

Imorgon skall vi äta hemma hos mamma/mormor. Sedan skall vi upp till kyrkogården och tända ljus för min lilla mormor,som nyligen gick bort,och för min älskade morfar,som jag saknar så mycket ibland att mitt hjärta nästan brister. Han var verkligen min bästa vän. Han fanns alltid där för mig. Vad som än hände.

Godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: