andtheylivedhappily.blogg.se

Säljare

Kategori: Personligt

Idag fick jag lämna en ledsen liten pojke på dagiset. Jag hade lovat att han skulle få plaska i vattenpölar idag,som han tycker är så kul. Men när vi kommer dit så säger fröken att hans grupp skall vara inne,men det var det ingen som sade till mig i Fredags när jag hämtade honom. Typiskt. Samuel blev så klart JÄTTELEDSEN, och ville följa med mig hem igen.. Jag brukar aldrig lämna honom inne heller,så det var lite nytt.
Nåväl,när jag å andra sidan kom för att hämta honom där vid tresnåret,nej,då ville han inte gå hem,då hade jag istället svårt att få honom därifrån. Så det kan bli!

På jobbet gick det kalas,fick lite gjort,och även kunderna verkade hitta dit. Vi hade en säljare från C Sthlm på besök. Helena lade en beställning,främst på berlocker med texten "Älskad" (baksidan),"Syster","Mamma","Dotter","Vän" osv (framsida).
Vi fick även ta en titt på en annan kollektion med det tuffa namnet Ygdrasil (livets träd?).
Men de smyckena var enligt mig,inte något att ha. Tyckte nästan att de såg lite billiga ut. Tyvärr. De levde inte upp till sitt läckra namn.

Nya tag imorgon. Webbutiken nästan klar. Hurra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: