andtheylivedhappily.blogg.se

Pyssligt

Kategori: Personligt

Igår var vi en sväng till pysselbutiken för att köpa lite prylar till Samuels adventslåda. Dessvärre hittade jag inte så mycket. Bara sand och lim. Skall leta vidare idag. Behöver färg,blå,vit och brun. Och sådana där små 4-hjulingar.
Skall se vad jag kan hitta på!

Vi var ute och plockade lite löv och stenar igår,Samuel och jag,det tyckte han var roligt!

Samuel sov lite halvtaskigt inatt,vaknade flera gånger och skulle "gosa" med mina tuttar. Tror han var vaken i en timme första gg han vaknade. Vad hände liksom? Han som brukar sova så bra!

Idag,segt. Sitter på jobbet med en kaffe och läser Metro. Snart kommer Helena,då tänkte jag smita iväg och leta pyssel.

Just ja,vi har ju börjar ställa fram lite jul.
Här kommer någon bild.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3896098/images/2012/pic_50acc2eeddf2b3600f00163d.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: