andtheylivedhappily.blogg.se

Promenix

Kategori: Personligt

Idag har vi varit ute på promenix. Gick till centrum,första stoppet var bolo,känns alltid lika illa att ta med Samuel in dit,känner mig som en dålig förebild när jag köper alkohol,fick i alla fall med mig 4 cider hem. Det får räcka.
Samuels pappa är på väg hem från Nyköping,där han varit och spelat in en skiva med sitt band,så Samuel kommer att få lite pappatid ikväll,när jag går på tjejmiddag..

Samuel och jag gick och hälsade på Helena också,vi skulle bara se hur hon hade det där på jobbet,ganska lugnt såg det ut. Hon hade i alla fall gjort det myspysigt i "fikarummet".

Snart måste jag ordna till mitt hår,ser inte klok ut.

Har jag sagt att Samuel älskar läppglans? Jag hittar honom ofta med det i handen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: