andtheylivedhappily.blogg.se

Övertid

Kategori: Personligt

Idag jobbade jag över lite!
Vi hade fått en leverans från OnInteriör,så där fanns en del saker som skulle upp i webbutiken. Nu tror jag att vi är inne på slutspurten i alla fall. Varor som skall in på "lagret" osv.
Blir kalasbra det här!

Samuel och jag gick sedan ner för att lämna in "gamla vagnen" på Pernillas. Det var några som skulle komma och kika på den idag på jobbet,men som fick förhinder,och jag ville inte ha den ståendes där längre. Ledsnade.

Sedan fick vi testköra nya vagnen ute,för första gången. Den kändes helt ok. Smidig. Men noll stötdämpning! Hade väl i och för sig inte förväntat mig någon sådan heller.

Snart skall Samuel bada,har han sagt. Himla tjat om det där badkaret! ;)

Imorgon skall jag testa en ny foundation,hoppas den är bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: