andtheylivedhappily.blogg.se

Oh no,tears are falling..

Kategori: Personligt

Tack och lov går Samuel med på att se Carsfilmen med mig,i soffläge.
Skönt,men det spränger i huvudet,jag har aldrig huvudvärk annars,så detta är väldigt obehagligt.
Jag fryser också,så att jag huttrar,tänkte att det skulle vara härligt med ett bad,men precis innan vi skall gå in på badrummet så slår Samuel till mig i ansiktet,en riktig smocka. Vad hände liksom? Min reaktion blir att jag börjar storgråta,alltså,på riktigt,jag blir så ledsen att tårarna bara sprutar! Och Samuel blir ledsen,säger "Mamma inte vara ledsen","Fölåt mamma fö jag slog dig".
Och då börjar jag grina ännu mer. Idag känner jag mig som världens sämsta mamma. Samuel är ju lyckan här i livet,det bästa som finns,ovärderlig..och jag älskar honom så mycket att det gör ont i mig.
Och så går jag och blir sjuk,och har ingen som helst energi över till lek och bus,det är bara att kämpa på,tills man stupar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: