andtheylivedhappily.blogg.se

Måndag

Kategori: Personligt

Wihooo! Nu kan ni betala med faktura genom Klarna när ni shoppar i webbutiken: http://www.asaocharstiderna.se
Visst är det väl fantastiskt!

Det var skönt att få jobba lite idag och göra lite nytta. Har det så mysigt på jobbet.
Men saknar min snusdosa. Idag var jag SÅ nära att be tjejen i kassan om en Mocca Mint,fick bita mig i tungan.
Speciellt till kaffet på jobbet,då skulle det vara underbart med en snus.
Men nej,jag måste kunna låta bli,nu har jag ju klarat mig så här långt.

Samuel var glad när jag lämnade honom på dagis imorse,och han var glad när jag kom för att hämta honom. Det är härligt!
Något som är mindre härligt,det är när det tar en timme att söva honom på kvällen. Igår tog det en och en halv!
Puh. Kanske kan man slopa vilan mitt på dagen snart?! Vet inte??

Kommentarer


Kommentera inlägget här: