andtheylivedhappily.blogg.se

Lyhört

Kategori: Personligt

Igår kväll när jag skulle lägga Samuel,så var nya grannen ovanpå igång med något form av renoveringsarbete. Lägger ju Samuel kring kl 20,och då brukar det vara lugnt i huset. Men inte igår,de bankade,skrapade och förde ett jäkla liv,de höll fan i mig på ända till tolv på natten!
Samuel hade svårt att somna av oljudet,men blev nog för trött för att hålla ögonen öppna till slut.
Jag själv gick och lade mig strax efter tio,och då höll dem ju alltså fortfarande på. Tänkte,"de slutar nog snart". Men nej,det gjorde dem inte.
Klockan var strax innan tolv,och jag hade ännu inte kunnat somna,började blir riktigt irriterad,letade upp kvinnans telefonnummer,skickar iväg ett sms,kort där efter blir det tyst. Yes!
Så imorse var det extra behövligt med en kopp kaffe!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: