andtheylivedhappily.blogg.se

Ledig?

Kategori: Personligt

Jag skulle vara ledig idag,passa på att rensa upp lite här hemma,bland annat. Tog en promenad ner till centrum och var på fikadejt med fina Natalie. Hennes son skall få hjärtat opererat för 3:e gången nu i början på nästa vecka,så de åker iväg redan på Söndag.
Vet inte vad jag skall säga,jag lider SÅ med henne,man kände liksom alla hennes känslor,rädsla,oro,stress,hopp,ett enda virr varr,det var som om alla hennes känslor satt utanpå. Vill så gärna hjälpa,vet bara inte hur. <3
Vi pratade också lite om kryssningen vi planerar att göra efter operation och läkning. Kommer att bli sjukt kul! Då skall vi verkligen släppa loss,klackarna i taket!
Vi får se om vi kan få ihop ett gäng tjejer och boka in ett datum!

Var in på Lindex en sväng,var tvungen att köpa den andra Cars-tröjan till Samuel. Den med McQueen och Bärgarn på! Hittade också ett McQueen lypsyl.
Samuel blev jätteglad!
Han har redan kletat på typ 10 lager lypsyl.
Kanske,kanske,får jag nu ha mitt läppglans ifred. ;)

Gick förbi jobbet på hemvägen,och fastnade! Blev helt enkelt kvar där,ända till kl 14 typ.
Så jag hann dessvärre inte pyssla något hemma.
Bättre lycka nästa gång!

Efter maten skall vi gå och köpa lite Fredagsmys. Dvs snask!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: