andtheylivedhappily.blogg.se

Kyrko

Kategori: Personligt

Nu har jag inte snusat på jättelänge ju! Det känns bra,fast jag saknar det. Alot.

Samuel tog sovmorgon till kl 08 idag. Det var verkligen välbehövligt! Enda nackdelen är då att han blir trött senare på dagen,och vilan blir framskjuten en timme. Jaja. Det blir som det blir,imorgon börjar allvaret igen,dvs jobb och dagis.
Vi var upp en sväng till Kyrko idag.
Ibland är saknaden extra stor,som idag.
Jag kände att jag var tvungen att gå upp och tända ett ljus hos min lilla morfar.
Innan vi gick,så klappade jag lite på stenen och sade "Hejdå morfar. Älskar dig."
Då gick Samuel också fram till stenen,klappade på den och sade "Hejdå gamme moha Nisse. Äska dej."
Då fnissade jag lite för mig själv!


Ja,vi gick förbi g.mormor Dora också,och tände ett ljus till henne med. Jag har inte riktigt förstått ÄN, att hon inte finns mer. Det tar väl en stund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: