andtheylivedhappily.blogg.se

Febrig

Kategori: Personligt

Vi fick en till leverans idag,Yankee Candle denna gång,doftljus som borde säljas med en varningstriangel,"Beroendeframkallande". Jag fick vara med och tycka lite i valet av ny doft som skulle tas in. Jag som älskar körsbärsdoft hittade en doft som heter "Black Cherry". Och idag fick jag lukta på den. Mums! Tände ljuset för en stund sedan,och det luktar ljuvligt. Jag tror nog allt att denna doft kommer att sälja bra! Vi fick även hem Cinnamon Stick och Sparkling Cinnamon. Men då jag har aningens svårt för "juldofter",så föll dem mig inte riktigt i smaken. Vi borde kanske även ha valt två dofter som inte var så lika varandra. Båda luktade ju mest av kanel,det var inte så stor skillnad.. Synd. Vi får se hur det går!

Idag när jag hämtade Samuel på dagis så var han som vanligt och skulle krama och pussa på Elsa och Jolina (tjejtjusare),precis som vanligt innan vi går. Men efter att ha varit på Willys,för att sedan gå hem för att ställa in varorna i kylskåpet så var han inte längre som vanligt. Ville bli buren och verkade extra gosig. Det var då jag kände att han var varm,alldeles för varm. Lillkillen. Inte kul att ha feber!
Där emot så har han varit så gosig. Och bada ville han absolut göra efter maten. Han låg sedan stilla hos mig i soffan och tittade på film,vilket annars är ganska sällsynt,han sitter oftast upp,och vill då sitta själv.
Läggningen gick också strålande,inget bökande eller sparkande,vi låg och pratade en stund,sade godnatt,och sedan somnade han bara helt plötsligt. Hjärtat. Han måste ha varit så trött.
Det är jag med,så nu blir det snart sängen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: