andtheylivedhappily.blogg.se

Tokigt

Kategori: Personligt

Det blev lite tokigt idag. Helena sade åt mig att stänga tidigare,och precis när jag loggat ur kassan och tryckt ut kvittot,då kommer det en,två och tre kunder. Typiskt! Haha.
Kvittorullen var så klart slut,så den ena kunden fick bara kvittot från kortläsaren,den andra kunden betalade kontant,och fick där med inget kvitto. Den tredje och sista kunden skulle bara lägga undan en berlock från CSthlm,som tur var!

Helena ringde sedan och erbjöd mig skjuts hem,jag tackade utan att tveka,ja.
En snabbis förbi ICA,och så bums hem och laga mat.
Det var skönt att få jobba lite idag.
Men jag hade det ändå så pass lugnt att jag hade tid att måla en liten byrå som Helena har Loppisfyndat.
Färgen luktade verkligen skunk!

Efter maten gick vi ut för att åka lite pulka. Gissa om Samuel blev glad. Vi ramlade,med flit,i snön,kastade snöboll,jagade varandra samt byggde gupp,som vi sedan åkte på med pulkan.
Sedan var det INTE lätt att få in den lille gossen. Men stackarn har ju inte fått vara ute på flera dagar. Klart han saknar det,min lilla utekille! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: