andtheylivedhappily.blogg.se

Sjukstuga

Kategori: Personligt

Stackars Samuel. <3
Inatt blev han tokförkyld och fick hög feber. Så det var bara att plocka fram Alvedon och nässpray. Till slut somnade han om,men var ändå vaken bra länge innan dess. Det resulterade i att han tog sovmorgon ända till halv tio!! Oj! Så länge har inte jag sovit sedan innan Samuel kom!

Idag hade jag lovat Samuel att vi skulle åka pulka hela dagen. Men med feber,nej,absolut inte. Så vi hade tyvärr utegångsförbud idag..
Som plåster på såren kom moster Gabbi och Greta hit. Samuel älskar Greta,han är så fin och försiktig. Idag ville han ge henne godis.

Vi har tvättat också,och hämtat lite pynt i källaren.

När gossen äntligen somnade ikväll,såg jag Solsidan. Men hörde sedan hur Samuel började prata i sömnen,gick in. Han var nära på att vakna till,så jag kröp ner här bredvid honom,för att se till att han skulle somna om ordentligt. Nu sover han igen,så jag skall nog smita iväg och borsta tänderna,för något säger mig att det inte var sista gången lillkillen kommer att vakna till den här natten.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3896098/images/2012/pic_50bbc8b69606ee1f7c865571.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3896098/images/2012/pic_50bbc8b6ddf2b33f83004aa3.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: