andtheylivedhappily.blogg.se

Mörkt.

Kategori: Personligt

Alltså,varje avsnitt av Walking Dead känns ungefär som tio minuter långt. Hur är det möjligt. Svisch säger det,och så är det slut innan det knappt ens har börjat.
Bra Säsongsavslutning btw. Spännande. Och glassen var som vanligt himmelskt god! Yumm!

Kikade ut innan jag kröp ner här under täcket. Burr. Ser ruskigt kallt ut,ruskigt men mysigt. Hoppas bara på att få slippa oväder imorgon när jag går till jobbet. Det får gärna vara kallt och det får gärna snöa lite lätt.. Det är blåsten som jag kan klara mig utan,den stör jag mig lite på.
Myser i mörkret,värmeljus i mitt lilla ljushus som gör att det lyser hjärtan i taket,och en varm liten kille som ligger här intill och snusar så gott..

Natti.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: