andtheylivedhappily.blogg.se

Gerbera och klappar

Kategori:

Dan hade haft sönder sin telefon (jag har pratat med mamma som berättade),så jag kunde inte nå honom imorse. Gick istället direkt till jobbet efter att ha lämnat Samuel på dagis. När Helena kom,smet jag iväg en stund,kikade i affärer och hittade några små julklappar. Var också på Coop och hämtade ut en liten grej jag beställt till pappa,som han ska få i julklapp. Det verkade ju som att han skulle komma hit en sväng på julaftonen. Det vore kul! Speciellt för Samuel!
När jag kom tillbaka till butiken hade vi fått en leverans från Gerbera.
Packa upp,bocka av,prismärka.
Vi hade bland annat fått hem en gratängform i en underbar lila färg!

Nu sitter jag i badrummet och ser på när Samuel plaskar. Han älskar verkligen att bada. Men strax är det dags att gå upp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: