andtheylivedhappily.blogg.se

Appstrul och shopping

Kategori: Personligt

 
Ja,den där appen för blogg.se har vill visst inte fungera för mig, 
jag som oftast bloggar i farten har då inte orkat
uppdatera som vanligt!
 
Idag har jag i alla fall varit i storstan och shoppat med min vän Gisela.
Det blev lite Julklappsshopping och en tröja eller två till mig själv.
Det var mycket trevligt, en kaffe hann vi med också. Så himla glad att
jag fick åka in själv,för att vara där inne med barn och barnvagn hade inte funkat.
 
Igår var Samuel och jag ute på en barnvagnspromenad.
Det var verkligen inte lätt att ta sig fram! Det var som
 helt träningspass!
Sjukt glad över att vi har en sådan himla bra vagn,en riktig terrängvagn är den,vår Crescent Classic.
 
När vi gjort våra ärenden på stan så säger Samuel: "Same vij inte gå,Same vij åka buss. Sagt och gjort,vi tog bussen hem.
Jaha,nu kan jag inte ladda upp några bilder heller! Typiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: